Powered By Blogger

Pazar, Haziran 19, 2016

Teşekkür Ederim

Sende kalan çocukluğum ile...

Bir yıl önce bugün;
‘Senden sonra ve sana’ diyerek ilk yazımı paylaşmıştım burada.

Söylediğim, söylemediğim, söyleyemediğim her şeyi… Mutluluklarımı, hüzünlerimi, sevinçlerimi, gözyaşlarımı, kahkahalarımı… Hepsini ama hepsini kelimelerime yükledim, onlar benim hazinem oldu demiştim.
Sonra da o hazinenin kilidini açıp, ilk taşı atmıştım.

Bak şimdi artık seninle birlikte hem gününü hem Kilitli Günlüklerim'in yıllarını kutlayacağız.


Seni, kendimle ilgili hiçbir şeyden mahrum bırakmayacağım sakın unutma! Kalbimin en güzel köşesine oturttum ben seni, keyfin yerinde diye umuyorum, keyifle izle ve koru beni...

Ruhuma bıraktığın sızı ve bana sevgiyle bakan yüzünün hayaliyle beraberim artık. Ve ben o hayali düşlerimde tamamlıyorum, kahramanca…

Babalar Günün Kutlu Olsun Can İçim...

Güçlü durmanın ne demek olduğunu ilmek ilmek işledin ruhuma.
Yokluğunu kalbimin en derininde hissederken, aynı derinlikte her an yanımda oluşunu hissediyorum.. İşte bu bizim aramızdaki en güçlü bağ..
Az zaman içinde yaşadığımız her an'da bana, ruhuma, yoluma kattığın her şey ile tam olduk biz. Hiç yarım kalmadık.

Teşekkür ederim babam.
İyi ki 'sen' vardın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder