Powered By Blogger

Çarşamba, Şubat 07, 2018

Ocak - II

Ne uzun, ne dolu, bitmeyecek gibi bir ay...
Başlangıcı nasıl heyecanlı değil mi?
Heybesinde yepyeni dilekler, hayaller, umutlar, temennilerle gelip kapımızı çalıyor.
Elinde yeni bir yıl, yeni rakamlar, yeni bir takvim...
Bir şansı avuçlarımıza koyarcasına.
Al diyor.
Al bak yepyeni bir yıl sunuyorum size.
Düşün diyor.
Ne yaptın  ne yapmadın, ne istedin  ne istemedin, ne oldu  ne olmadı...
Hani bir yaz günü erkenden uyanır, pencereyi açar, temiz ve ılık bir nefes çekersin ya içine..
İşte! Al sana böyle bir başlangıç diyor sanki..
Kıymetli, değerli...
Bir de heyecanlı çünkü aile üyelerinin neredeyse tamamı Ocak doğumlu!

Canımın içi Tuna'm... Sen büyüdükçe daha iyi görüyorum nasıl güzel, nasıl sevgi dolu bir çocuk olduğunu teyzem. Kalbinde öyle güzel bir sevgi demeti var ki dilerim hayatta sana sevgisini sunmak konusunda hep bonkör davranır... Her yeni yaşında yanında olabilmek dileğim. Seni çok seviyorum.

Kıymetlim, annem... Makbule Sultanım... İyi ki ve şükür... Sana, varlığına, kalbine, merhametine, vicdanına, sevgine, saygına, öğrettiklerine, öğreteceklerine...

Canım Meriç'om! Ortağım... Yaş günüme hediyem... İyi ki geldin, iyi ki doğdun miniğim... Hep gül teyzecim, hep ve çok!

Ve ben... Canım ben... İyi ki doğdum. İyi ki düştüm, kalktım, yine düştüm, yine kalktım, güldüm, güldüm, deli gibi güldüm, ağladım, ağladım, sustum, sevdim, saydım, sövdüm... Hepsine kocaman bir iyi ki ile yoluma devam ediyorum. Yeni yaşım seni de sevgiyle kucakladım, bana güzel gel hadi bakalım!

Ocak bitti.
Şubat bitecek.
Yine yaz, yine yeni yıl, yine yeni bir yaş gelecek eğer varsa yaşanacak gün.
Dilerim hep sevgiyle, kahkahayla...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder